Förlåt för dåligt uppdatering

Som rubriken lyder.. Förlåt för dålig uppdate men asså just nu här i norrköping är det de bäste dagarna på HELA året!!! Nämligen nått vi kallar Augustifesten.. Har gått varje dag från ons till fredag med Jessica, Maja, Amanda, Jelena, Patricia, Linnea och Johanna. Och det har verkligen varit as kul!! Fullt ös varje kväll!!! Tyvärr när det blir såna här fester och så blir det lite bråk mellan gäng som är relativt fulla då blir det SKOTTLOSNING!

Det börja med att vi tjejer hoppar på spårvagnen vid 12 tiden för att åka upp till de andra karusellerna *det är 2 ställen där det är karuseller* aa och så är vi framma oh hoppar av spåret och så ser jag bara några ungdomar som börjar springa från södertull, alltså platsen där det skedde. Sen hör jag bara PAAAAANG.. Alla började springa och barn började tjuta och asså sjukt mycket folk var det.. Asså jag menar verkligen ASSS MYCKET FOLK som bara började springa mot oss så vi sprang efter och typ var liv rädda! Sen hör vi att det är typ lungt så vi går dit och då ser vi en kille med massa blod i huvudet som har blivit slagen av en hammare. Ingen blev skjuten det var en kille som bara sköt upp en kula i luften för att allt folk skulle dra så de kunde döda den här killen som de slog med en hammare.. As läskigt var det!

Och igår efter jag drog hem alltså halv 1 så var det tydligen en till skottlosning på samma ställe.. fast det är bara rykten jag hör så whateva! Nu ligger jag i sängen och har inte gått upp en, as trött och min hals är ju förstörd men vafan är det augustifest så är det! 

Idag ska jag gå med Cicci, Celina, Tuva, Bella, Emma, Anton och några fler killar. Och det kommer bli as kul! Snart är det ju skola -,- Fast jag längtar en aning.. Nytt klassrum, Nya klasser = kanske vänner för livet, Ett läsår högre, träffa vänner och massa annat! Hihi, nu ska jag nog kolla på Never say never och äta makaroner och ketchup. puss

ALLA BILDER ÄR HÅLLER OM BULLER MEN AJA :)













Såg även Jockiboi :D









Kommentarer
Postat av: celise

men guu, fy va läskigt!! :O hörde på nyheterna om de där och han dog sen på sjukhuset.. usch sånt där ska man int va på...!! ;o ;) ♥

Svar: VAAAA! det hade jag inte hört... :/ Jag såg ju honom när han hade allt blod i huvudet :(
Emilia Hallman

2012-08-18 @ 23:21:42
URL: http://syskonryttare.blogg.se
Postat av: saga

Superfin blogg! ♥

Svar: sv; Tack din blogg är oxå fin :')
Emilia Hallman

2012-08-19 @ 16:19:46
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback