Här snackar vi kapacitet

Hej på er. Nu har jag kommit hem och ätit Tacos. Fy atans vad gott! Ridpasset idag gick super duper bra!! Fanny var helt crazy.. Men på ett bra sett :) Film håller på att uppladas och det är när vi hoppar bana som ligger på 1 meter till 1,10.

Klara hängde även med ut till stallet och gud vad duktig hon va på att rida. Hon skrittade ut på Cooper barbacka när jag skrittade av Fanny, Och då skrittade vi ut en sväng. Sen travade hon och galopperade på Fanny medans jag gjorde iordning Cooper. Jätte snäll och rolig tjej det där! Henne kommer jag va med mycket känner jag.











Och sen till sist den bilden jag skrattar åt och kommer fortfarande göra så for jag ser den! Men asså denna ponny kan hoppa oj oj oj det vill jag lova. Hon är crazy och helt min smak! Hihi denna bild bjuder jag enormt på!!


Kommentarer
Postat av: LoLo

Hej bara en frågavem är Fanny och varför rider du henne, hon verkar fin :)

2012-06-07 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback