Inlägg som är värt att läsa

Ja ni kanske vet att jag varit glad över en sak som har hänt de senaste dagarna.. Håll i er nu!

JAG HAR FÅTT EN SPONSOR!!!!!!!

Åhhhh underbart! Helst sjukt att lilla jag och min ungponny som tävlar på regional nivå nu fått en sponsor.. 
I SM kommer vi få mycker grejor som schabrak med företagets namn på, Nått täcke och massor mer.

Satt faktist igår och letade stuga och kollade upp massor med saker till SM som ligger i Borås. 
Det ska bli så sjukt kul och vilken upplevelse!! Kommer få täffa massor med kändisar inom ridsporten.
Felicia min bästiiis hänger sålart med. 
kdhsbreg.ksejzhf Åhhhh fattar ni.. MItt liv rullar på rätt bra nu! Namnet på företaget som nu är min sponsor
Kommer senare. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :) jag har en fråga hur blir man sponsrad?:)

Svar: sv; jaa du. Det är riktigt svårt att få en sponsor! Folk kollar upp en och ringer eller skickar ett mejl typ :) Tack btw!
Emilia Hallman

2012-06-29 @ 00:38:51
Postat av: Vickan och Matilda

Har du kvalat sm?
Eller är det för en speciell ras t.ex welsh sm?

Svar: Nae självklart inte. Finns inte såna slags SM :) Jag har kvalat till SM riktiga SM! Ungponny SM rättare sagt. Dit tar sig bara de finaste C ponnyer som är 5 år i Sverige och Cooper är en av dom! :')
Emilia Hallman

2012-06-29 @ 20:40:36
Postat av: Victoria och Matilda

Dock så finns ju sånna Sm, kul för dig ;)

Svar: Ja jag kollade upp det efter åt. Trodde inte såna fanns.. :)
Emilia Hallman

2012-07-01 @ 21:54:43
URL: http://www.vmryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback