Jag och Melle

Snart ska jag nana. Imorgon är det Fredag och Jag och Mevina börjar skolan 1 då.. Vi i klassen ska ju egentligen gå en mil imorgon men jag har jätte ont i mitt knä efter broarna runt och Melvina har precis operarat sin navel så vi ska bara åka dit och grilla korv när dom har gått klart.

Melvina kommer till mig vid halv 10 och då gör jag mig iordning och sen hittar vi väl på nått. Efter skolan så drar jag och melle ner till stan och kolla runt lite och så ska vi även äta paus sallader! Så gott så man bara avlider! Sen tyvärr så följer jag inte ed henne hem utan jag stannar hemma istället pga att Melvina skulle grilla med deras granne. Godnatt folket

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback