skriver av mig

ÅHHHHHHH så sjukt irriterande att man ens kan fråga en sådan sak?! Han är en UNGPONNY vilket betyder att han INTE är FULLVUXEN, INTE är MUSKLAD ORDENTLIGT, INTE har PERFEKTA BALANSEN. Men vet ni vad HAN ÄR 5 fcking ÅR!!!!!!! Ni kanske inte riktigt fattar att vi kommit så långt som vi gjort men HAN har SVERIGES finaste pappa, vad fan trodde ni igentligen. Är han en lektions ponny eller???! Jag är 1,62 cm meter lång och ser tydligen mycket större ut en vad jag är på honom.. Eller vadå, är jag FET? Jag väger typ 45-50 och jag är fet? Vet ni vad muskler kallas eller? ÅHHHHHHH JAG BLIR SÅ SJUKT JVLA TRöTT PÅ ALLA ERA PÅ HOPP OM ATT JAG ÄR FÖRSTOR FÖR HONOM! Visst jag är inte nån liten mygga som sityer på honom men jag är FAAN inte för STOR för honom heller. Om han ska komma nån stans i livet så behöver han en ryttare som har erfarenhet och INTE nån liten 6 åring! Skärp er, ni kan mycket bättre en så här!  OCH JAA DU TJEJEN SOM HETER "FRIDA" VILKET JAG TROR VAD JAG VILL PÅ MEN DU BOR VISST I VALLA?? Jag känner ingen i VALLA. Så det sista du skrev var väl endå ENNN aning lite ljug vavava ? ;)  Nej nu släpper vi det här oh jag får helt enkelt stå ut med att det finns haters och avundsjuka människor runt om min blogg! Puss på er och tack för att ni orkade läsa :)

Frida om Duktiga ponny:
Shiet e du inte lite väl lång? Hört flera säga det?

du börjar bli stor på cooper, riktigt stor!Frågat av okänd för mer än 3 månader sen

Eller vadå är hon oxå JÄÄÄTTE stor för Fiffi? Det ser ut så när man håller på att utveckla ungponnysarna osv!
Ni som skrev det där verkar inte ha nån aning om vad fan ni snackar om!









Kommentarer
Postat av: Edith

SV: Jo, min dag har varit helt okej ^^

2012-06-17 @ 22:59:20
URL: http://lillcutemee.blogg.se/
Postat av: ida

Emilia, tänk såhär: Hade du varit förstor (vilket du verkligen inte är) hade han inte gått så bra som han gör :D <3 Kram på dig

2012-06-17 @ 23:11:01
URL: http://iidaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback