Väntar på Nicole...

..och tänker på min prins. Den enda killen i mitt liv. Älskar honom galet mycket. Har aldrig träffat ett sånt djur man kan prata med. Även om han inte snackar yada yada språk så kan jag kolla in i hans ögon och fatta exakt allt han vill säga! Helt sjukt. Vi är ett team som kommer kunna nå hur lång som helst. Såna här chanser får man inte ofta! Jag har hoppat in honom, jag var den första som tävlade honom, jag var den första han blev bästis med. För det är så, Vi är bästavänner. Han litar på mig och jag på honom och redan nu så är våra mål väldigt nära!! SM i november bara en skymt och vi är där, mitt på tävlings banan och hör pippet. Då är det dags att vissa alla vad vi går för! För vi kommer äga det vet jag redan. Jag är hellre en dag med dej en att vara med nån kompis för det finns ingen kompis som kan leverera dom saker som du kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback