Finner inga ord hur mycker min kärlek är till denna otroliga stjärnan och pojken i mitt liv


På 6 starter i hoppning har vi nollat 5 utav dom och jag är grymt stolt över min kille! Han är verkligen bäst. Han är 5 jäkla år och är så här duktigt!! Jag hoppade lixom in honom i vintras! Helt sjukt. Vi har startat LC och nollat såklart. Nästa helg är det final i allsvenskan och den hopptävlingen kommer att vara på NKF. Sen den 3 juni ska ja och mamma gå bort till Skogslotten och debutera regional LB efter som att jag och Cooper ska ju kvala till ungeponny SM iår och den hålls i november nånstans i Borås så man är ju grymt taggad!! Hoppas vi ses på nån tävling :)

Kommentarer
Postat av: kim

Vem tränar du för? :)

2012-05-15 @ 13:59:36
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback