Redbull ger dej viiiingar


Nån månad gammal bild

Hej på er! Vill börja med att tacka alla för alla fina kommentarer jag får! Det är riktigt roligt. Och statestiken idag har varit jätte bra. Sitter just nu och väntar på Nicole för att hon duschar nu och efter det ska vi nog sova tror jag. Imorgon börjar jag kvart över 8 och slutar efter lunch och då drar jag på dirr till badhuset och möter upp Nicole där. Åhh längtar efter att få bada ute hehe :) Glöm inte att fråga frågor på frågestunden... Skriv minst 10 frågor och få en länk... Nu ska jag sova puss♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för du tycker om min blogg,Din blogg e ochså helt suverän! Gillar bloggar med hästar de e så fina :)

2012-05-21 @ 22:26:19
URL: http://juliamessigmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback