Resultaten av hopptävlingen på Åby ridklubb

Hej på er. Nu är jag hemma och allt i stallet är fixat och klart.. Efter detta ska jag nog ta en dusch,äta och sen ta en liten tuplur! Är sjukt trött. Tuvärr tog vi inga bilder idag, vi filmade bara. Det fanns inte tid för sånt idag.. Kanske kommer upp film idag eller imorgon men jag lovar inget för att mammas mobil sladd kanske kan vara borta!

Förklassen LC:70 cm
På framridningen var Cooper jätte fin och taggas såklart. Inne på banan gick vi nolla han var super. Så en liten CL rosett fick vi med oss hem :) Den var lila/vit ? Trodde det var unghäst rosettens färg men aja rätt kul med lite nya färger på rosett tavlan i mitt rum.

Lagklassen LC:70 cm
På framridnigen var han extremt taggad helt sjukt han slängde sig hit och dit. Inne på banan missbedömde han första hindret så vi kom jätte nära det och fick med oss ett par bomrar ner. Resten av banan gick vi nolla och han var super dock så var min ridning helt kass, jag blev så sjukt besviken på mig själv och slutade därför rida.. Vi fick 44 stil poäng + ett nerslag så vi slutade på 42 stil poäng.. Alla fick typ så låga stil poäng så jag var absolut inte den enda + så är han bara bebis!! Han är ju lite vinglig osv.



Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-05-05 @ 18:22:57
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback