Stor fett diiiss





Jaa ni. Nu undrar ni säkert varför det är en bild på slush.. Men ni har säkert sätt dom på nån skyllt eller så och tyckt att ohh gud vad gott med pigelin slush! Jag var och testade den och fyfan vad jag blev besviken!! Den är verkligen as äcklig! Mamma därimot testade den andra med Kaffe i som jag tyckte verkade äcklig men den var istället grymt god... Det är typ som en tun tun mjukglass med liiiite kaffe smak. Obs beroendeframkallande!! Cafe Looper heter den

Usch stor diss till pigelinslushen på 7eleven

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Jo, med mig är det bra:)

Är det härligt väder hos dig?

Kram

2012-05-25 @ 15:28:13
URL: http://juliaroz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback