träningen

Jag och Cooper idag Träningen idag gick suuuuper bra! Slutade med att vi hoppa en bana på LB som vi ska debutera den 3 juni på skogslotten, alltså där. Vi fick jätte mycket beröm, han var så fin och ambitiös. Nu är jag hemma och här ätit och nu måste jag verkligen sova. Klockan är snart 12 och jag är fortfarande uppe! Jag börjar 8 imorgon för att jag missade ett nationellt prov i matte den veckan jag bara var hemma och lika så på fredag fast då börjar jag halv 9 istället för 10 -,- aja det är bara att köra. Nästa onsdag blir det hoppträning igen för Anita. Riktigt kul är det! Nej nu ska jag raska in i mitt rum och slänga mig på sängen.. A just det, film kommer tomorrow. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emme

SV: Härligt!:D

Inom vilken kategori(hoppning, dressyr osv)?:)

2012-05-24 @ 18:01:13
URL: http://felixiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback