Svaren från frågestunden


1. Hur länge har du ridit? - Sen jag var 4
2. Hur högt har du hoppat? - 120
3. Hur många ponnyer har du haft? - 4
4. Vem var din första ponny? - Rulle och Suggan
5. Vilka klasser har du tävlat? - LB
6. Vilken är din favoritgodis? - surt
7. Sourcream&onion-chips eller grillchips? - Sourcream n onion
8. Har du haft godisförbud någon gång? - nej
9. Vad har du för mobil? - samsung
10. Vilket är ditt favoritschabrak? - kingsland schabraket trör jag
11. Hur ofta rider du för tränare? - nej, för min mamma
12. Vad har du för kamera? - vet int vad den heter
13. Gillar du att fota? - Jaa det gör jag väl :)
14. Vad är cooper för ras ? - Svenskridponny
15. Vart bor du ? - i norrköping
16. Vilken skola går du på ? - Prolympia
17. Vad har du för mobil ? - Samsung
18. Favorit glass ? - Twister
19. Vad heter stallet där cooper står ? - Grimstad
20. hur lång är du ? -  1:62
21. sko storlek ? - 37
22. i vilken klass rår du i? - 6:an
23. hur gammal är cooper? - 5 år
24. hur ofta duschar du? - Haha, varje kväll
25. skulle du kunna bli kompis med en läsare? - Jaa
26. sommar eller vinter? - Sommar
27. gör du gratis designer? - Till kompisar
28. är det inte jobbigt att locka ditt hår hela tiden? - haha söt du är! Det är mitt riktiga hår
29. har du en iPhone? - nej
30. vad är klockan just nu? - 16:35
31. hur är cooper att rida? - mysig
32. hur är cooper att hoppa? - bäst
33. är du rädd att rida igen efter olyckan? - Nej absolut inte
34. Vad tänkte du på när du blev trampad i ansiktet? - Vet inte!
35. var du rädd? - Jaa
36. trodde du att du skulle dö i just dom sekunderna? - Japp!
37. Hur mår du nu ? - bra :)
38. har du blåmärken överallt? - Lite kanske
39. DITT HÅR!!! HUR GÖR DU FÖR ATT FÅ SÅ ? - Hm jaa du, jag ba
ra låter det torka ;)
40. Varför började du rida? - Mamma har ridit i hela hennes liv så det bara blev så
41. Favvo godis? - surt
42. Vad gillar du å göra med dina kompisar? - Olika
43. Vad händer t sommaren då? - Tävlingar, sola, bada, rida, med vännerna
44. Läser du många av dina läsares blogga?  - Rätt så :)
45. Din favorit blogg å läsa? - Kenza.se
46. Vilka blogga läser du mer då? - Många
47. Tävlar du? - Självklart:)
48. Ditt bästa sommar mine? - Finns inte bara ett utan flera
49. Har du några husdjur förutom häst? - En katt som heter Lilja
50. Kan du skriva om något pinsamt som har hänt dig? - Inget jag tar upp på bloggen!
51. Ditt favorit program på tv? - Bigbrother, jersey shore
52. Din favorit låt? - http://www.youtube.com/watch?v=UAWcs5H-qgQ
53. Din favorit film? - Hungergames
54. Läser du min blogg? -Jarrå
55. hur gammal är din ponny? - 5 år
56. Vad är det för ras? - svenskridponny
57. vad är det högsta du någonsin hoppat? - 1:20 tror jag
58. På vilken ponny/häst var det du hoppade så högt? - rätt många
59. Kommer du gå över till storhäst sen? - inga planer än men förhoppnings viss
60. har du en spooks kavaj? - Ja och jag älskar den
61. vilken sorts mobil har du? - Samsung
62. När fyller du år? - Allahjärtansdag 14 Fabruari
63. Favorit schabrak? - Kingsland tror jag
64. Favoritmärke? - Kingsland OFC!!
65. Vad har du för mål med din häst inom närmsta tiden? - SM!
66. Var tror du du är om 5 år? - Vet faktist inte
67. Favoritfärg på hästar? - Isabell *cooper färg*
68. Vad har du för ridstövlar? - hopp: Pioneer crocodile dressyr: cavallo gran prix +
69. Svart eller brunt läder? - Svart i dressyr och brunt i hopping
70. Vad är det för stam på hästen? - Efter:Jarno RP 145↓ undan:Redlass


71. Hur länge har du ridit ? - Sen jag var 4
72. hur länge har du haft egen häst ? - 1 år
73. Vad är det högsta du har hoppat ? - 120 tror jag
74. Svart eller brun häst ? - gillar båda färgerna
75. Kommer du blogga om några år tror du ? - Det tror jag nog :)
76. Vad tycker du om min blogg ? - Jätte fin
77. När fyller du år ? - 14 feb
78. Vart bor du ? - Norrköping
79. Har du tävlat dressyr? - Mm på 70%
80. Hur lång är du ? - 1:62
81. Vad är det värsta som har hänt dig ? - Olyckan tror jag
82. Vad är det bästa som har hänt dig ? - Cooper
83. Hur länge har du ridit? - Sen jag var fyra
84. Hur många vänner har du? - Mååånga
84. Gillar du hästar mest? - Japp
85. Har du hoppast över 1.10? - Japp
86. Hur många djur har du? - 2
87. Vad är din favorit färg? - vitt, orange, blått, rosa
88. Har du ridit LA:1 - Japp
89. Tävlar du dressyr? - Inte förtillfället
90. Tävlar du hoppning? - Japp
91. Vad gillar du mest hos din häst? - Allt
92. Varför började du rida? - Mamma har ridit i hela hennes liv så det bara blev så.
93. När började du rida? - 4 år
94.vDin favorithästras? - Olika
95. Största hästen du har ridit? - 1:84 cm
96. Minsta hästen du ridit? - 1:06 cm
97. Håller du på med nån annan sport? - Hinner inte med
98. Högsta du hoppat? (med häst) - Noak
99. Högsta du höjden du tävlat? - 1 meter
100. Hur många gånger har du ramlat av? - mååånga
101. Hur många rosetter har du? - runt 55
102. Din favorit blogg? - nattstad.se/lisamellert
103. vad fick dig att börja rida? - min mamma
104. hur länge har du ridit? - 10 år
105. vem var den första du red? - Leo som tyvärr galopperar på de gröna ängarna nu..
106. vilket år börja du tävla? - 2008 tror jag
107. vem va den första du tävla?  - Nancy
108. hur många gånger har du ramlat av? - måånga
109. vem var den första du ramla av? - Kommer inte ihåg
110. om du va tvungen att flytta till en öde ö, vem skulle du då ta med dig?? en person!!  - Min mamma
111. om alla du kände hoppa ner för ett stup, skulle du också göra det då? - njaa tveksamt
112. om du träffa en ande och fick 3 önskningar, vad skulle du då önska dig? - 3 önskningar är för lite
113. vad skulle du göra om du visste att det var din sista dag på jorden? - vara nära cooper
114. vad har du för mål med Cooper inom dressyren detta år? - Att vi ska få godkända procent i minst LB
115. vad har du för mål med Cooper inom hoppningen iår? - SM
116. Om du var tvungen att sluta rida vad är det sista du skulle göra på hästryggen? - Hoppa tror jag
117. hur kom de sig att du börja rida? - Mamma
118. om alla ryttare du kände skulle sluta rida, skulle du det också då? - Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
119. om du fick välja 5 hästar/ponnysar du fick rida i hela sverige, vilka skulle de då va? - Jarno!!
120. vilken är din favvofärg? - Orange, rosa, grön, svart, vitt
121. vilket är ditt favvoshampoo? - Haha vet inte
122. vilken ör din favvomobil sort? - Samsung
123. lax eller köttbullar? - lax
124. spenat eller brysselkål? - spenat
125. shampoo eller balsam? - balsam
126. långärmat eller kortärmat? - båda
127. dator eller tv? - dator
128. facebook eller bloggen? - bloggen
129. säng eller soffa? -säng
130. häst eller ponny? - ponny
131. rida ut eller tävla? - tävla
132. mocka eller fylla hö? - mocka
133. sjunga eller dansa? - inget utav de
134. tjej eller kille? - kille
135. jordgubbe eller hallon? - bååååda
136. brytet ben eller arm? - arm
137. svamp eller lök? - svamp
138. godis eller läsk? - läsk
139. chips eller popcorn? - båda
140. mus eller råtta? - mus
141. katt eller hund? - hund
142. natt eller dag? - dag
143. vad heter du i mellannamn? - Jaqueline och Maria



144. vilket ämne är roligast i skolan? - idrott
145. vilken linje ska du ta i gymnasiet? - vet inte ännu
146. vem är absolut din allrabästavän? - Har ingen allrabästavän har många bästavänner ist :)
147. har du flera hästar  - Rider Fanny
148. vem är du kär i om du är det ?  - ingen
149. vart vill du helst om du ska åka utomlands? - Dominicanskare publiken
150. om du fick en miljon vad skulle det spenderas på? - Allt möjligt
151. vilket nummer hade du i fotboll? - 8
152. är innebandy kul? - nej
153.  Hur länge har du ridit? - 10 år
154.  Vad är det roligaste med att tävla? - När det går bra
155. Hur många hästar har du? - 1
156.  Vad är det högsta du hoppat?  - 120
157. med vilken häst/ponny?  - Chess och Noak
158. Vad är ditt bästa hästminne? - är vi galopperade barbacka på en äng
159.  Ditt värsta hästminne? - Många
160.  Hur gammal är cooper?  - 5 år
161. Hur länge brukar du borsta på hästen/hästarna innan du rider? - 30-60 min
162.  Din högsta önskan? :) - Vet inte
163. Hur gammal är Cooper? - 5 år
164.  När börja du rida? - 4 år
165.  Varför börja du rida? - mamma red
166. Hur länge har du ridit? - 10 år
167.  Hur länge har du ridit Cooper? - 1 år
168. Vad är det högsta du har hoppat? - 120
168.  Och vem var det på? - Chess och Noak
169.  Värsta häst minnet? - många
170.  Bästa häst minnet? - kolla lite högre upp
71. Om du skulle välja på häst eller ponny vad skulle du välja? - ponny
72. Hur är den perfekta hästen i dina ögon? - cooper
73.. Vilka bloggar läser du? - lisamellerts blogg
74. Vad tror du att du skulle ha gjort om du inte red? - fotboll
75.  Någon/Något du inte kan leva utan? - min familj och cooper
76.  Hur gammal är du? - 13 år
77.  Vad fick dig att börja blogga? - alla andra hade bloggar och då ville jag med

image description

78.  Vad vill du bli när du blir vuxen? - Vet inte
79.  Hur länge har du ridit? - 10 år
180. Vilka bloggar brukar du läsa? - lisamellertsblogg
181. Bästa minnet från din barndom? - Min gammla gård, allt vi gjorde där! amazing
182.  Vad önskar du dig allra mest? - vet inte
183. Tycker du om att resa? - Har aldrig varit utanför sverige så vet inte
184. Bästanvän? - många
185. Vad skulle du kunna offra för ditt liv?Datan/Mobil? - datan
186. Vilken mobil har du? - samsung
187.vilka länder har du varit i? - sverige :D
188. vilken musik typ gillar du? - Radio musik
189. Hur länge har du ridit? - 10 år
190. Vda vad e de bästa som hänt dig? - mycket
191. vilka bloggar läser du? - lisamellerts blogg


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Hej! Jag har nydligen publicerat ett inlägg i min blogg om hur OTROLIGT hemskt hästarna på Gili-öarna utanför Bali har det. Jag tycker VERKLIGEN att alla borde ta två minuter ifrån sitt liv till att läsa det!



Tillsammans så kan vi faktiskt göra något! Gå gärna in på min blogg & hjälp mig att påverka! Kram ♥



Länk till inlägget: http://juliasponny.blogg.se/2012/may/det-har-ar-hemskt.html#comment

2012-05-25 @ 18:39:52
URL: http://juliasponny.blogg.se/
Postat av: celise

vem är Fanny??? ;)♥

2012-05-27 @ 23:18:07
URL: http://syskonryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback