Home from school


Grymt oseriösa!! men vi bjuder

Hej på er. Som ni kanske redan har sätt så har det varit problem med min bloggdesign! Men nu är det som det ska igen och jag hoppas att den förblir så som den ska vara :) Kom hem från skolan nyss jag var inte med på special idrotten så jag och Clara åkte till Rambodal och träffade nåra där. Nu sitter jag här i soffan och har precis blivit klar med boggdesignen som jag var tvungen att börja om med.. Snart ska jag plugga lite matte för det är prov imorgon. A just det vi hade ju nationella i engelska idag oxå, det gick jätte bra. Jag är rätt duktig på engelska om jag får skryta lite ;) Men nu måste jag sätta fart med pluggande så jag kommer ut i sommar värmen så snart som möjligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback