Hmm, sm vad hände??

Hmm... Jaa ni undrar nog säkert vfr jag just nu inte är i Borås på SM. Men tyvärr så har Cooper kommit in i en såkallad trotsperiod och han vägrar helt enkelt att hoppa oxrar ute. Och pga det så fick vi inte ihop alla kvalen.. Men jag var 100% säker på att vi skulle klara det, ag VISSTE att vi skulle klara det. Men men.Han är ju bara 5 år och han blir kaxigare och kaxigare för varje dag som går och lika så starkare, och starkare i självförtroendet! Cooper kan, det vet jag och det har han redan bevisat! Det är bara väääääldigt synd att han då kom in i denna period just NU?!?!?!! OHH vrf Cooper, vrf :/ Så jag tycker faktist att det är slutsnackat om denna bit.

Min prins är bara helt enkelt sötare en alla andra! :* 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback