några saker ni kanske....

...inte visste om mig och Cooper!
Såg att det typ bara var tråkiga grejer jag skrivit så nu har jag uppdaterat den lite :)

* Jag äääälskar majs, alla sorters majs. Skulle lätt kunna leva på de!
* Jag är en stadsbor.. Bor mitt inne i stan i ett lite finare område.
* Jag tränar friidrott på tisdagar och fotboll lite då och då.. Skulle vilja träna mer men har inte tid...
* Jag äääälskar nektariner
* Jag är en belieber
* Jag lyssnar väldigt mycket på musik. De får mig på bra humör och så blir ja glad, väldigt glad :)
* Jag tycker om tåg och flygplan. Har ingen aning om vrf tycker bara om det helt enkelt
* Jag har en diamant på min tand, och haft i ca 1 år.
* Jag saknar min gamla ponny jätte mycket. Rex♥
* Jag tycker Justin Bieber är världens snyggaste!
* Jag är 1;62 cm
* Jag älska popcorn och chocklad pudding



* Cooper är as pigg nu när det börjar bli kallare ute. Han bockar, skenar och sparkarbak ut hela tiden, haha söt!
* Cooper har kropp som en b-ponny men har en väldigt högmanke. Så vi när vi hoppar LB så hoppar vi typ                                                                                                                 
  egentligen LA!  
* Cooper äääälskar äpplen och morötter! Asså han blir galen när nån går förbi eller så.. 
* Cooper är inne i en trottsålder.. Jvla ungdom! ;)
* Cooper är uppstallad ut mot svärtinge
* Cooper blir typ vittprickig på vintern.. inte så fint!
* Cooper älskar att hoppa, iaf hemma!
* Coopers man växer as fort. Hinner bara klippa den så är den sjukt lång igen..
* Cooper står brevid Fanny
* Cooper gillar drickan päron mer
* Cooper är världens snällaste häst!!!



Drar till skolan nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback