pluggggggggar...

eller.... host facebook... host bloggen.... host youtube... host ... host mobilen... hahaha jaa jag suger ganska hårt på att plugga alltså! Lyssnar på Loorens nya skiva och fyfan vad bra, If she's the one, Sidewalk och See you again är ju dödligt bra. Tränade fotboll idag och det gick bra, skulle egentligen friidrottat men hoppae på fotbollen ist :) Det var egentligen meningen att jag skulle vara hemma hela dagen och rå plugga till svenska provet på fredag men sen somnade jag men katten på bröstet, datorn och sen typ har jag kollat på tv, hehe. Nä nunuunu ska jag nog läsa igenom de 3 häfterna och äta popcorn så jag kommer nån vartt.. 
Och ruskigt snygg är hon ju inte heller... joo!





Kommentarer
Postat av: zuzanna

Hej !
Jätte fin blogg, och super söt ponny !
Allt bra med dej ?
Kramizar Zuzanna :)

Svar: Tack tack och tack! allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)
Emilia Hallman

2012-10-18 @ 14:13:33
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback