shine bright like a diamond



Dagen idag har varit chill. Kollade precis klart på filmen Abraham Lincon vampire hunter, rätt bra faktist! Var i stallet förut och löshoppade lille Cooper. Sjukt vad duktig han är och gryyyymt kaxig är han, nästan för kaxig! Han har ju börjat stegra, sparka bak ut och typ är svin pigg hela tiden.. Det märks att det börjar bli lite kallare ute, hehe :) Skulle egentligen sova hos Maja idag men hon kände sig inte så bra så fi får ta det nån annan gång, blev ist en hemma kväll. Lika mysigt de :) Nu är jag och Cooper, jag och Fanny amälda till KM på skogslotten eller int direkt idag men för en vecka sen typ, tror jag. Dressyr med båda och hoppningen med bara Fanny eftersom att den går i LB och Cooper har ju börjat och trotsa ute när hinderhöjden börjar bli lite högre.. Typiskt! Men aja, vi kommer igen, det lovar jag er!
Shine Bright Lika A Diamond





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback