Tävling imorgon

Sitter just nu och kollar på x factor. Heja Awa och Malcom! Ska snart gå och lägga mig eftersom att det är tävling med Fany imorgon på skogslotten. Det är oxå typ som en fälttävlan men endå inte.. Först är det kunskapstest sen dressyr och avsluta med hoppning, 2fas. Blir ju dö kul! :) Den här gången hoppas jag att vi inte blir nerdömda pga att domaren är falsk osv.. Men skit i de nu, nu tar vi nya tag och kick some buts imorgon!!


Det spelar ju ingen roll vad man vill ha henne till. Hon är ju bäst på allt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan!
Har ni lust att ställa mig några frågor i min frågestund? Alla som ställer mer än 5frågor blir Länkade. :)
/Lisa

2012-10-09 @ 20:07:23
URL: http://hstochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback