♥Princess Light♥

Idag, aa hörrni. Idag hände nått! 

Lilla Sessan flyttades till mitt stall! Hon ska stå hos mig över sportlovet nu. Så himlans otroligt kul ska detta bli!!! Hon är verkligen en sjukt fin ponny, och det känns kul oh få den äran och utbilda henne! Forma henne till den hästan jag vill.

Allt gick bra med flyttningen osv. Hon är ju cool lixom. 

Så denna vecka ska hon börja hoppas lite smått.. Imorgon ska hon löshoppas och på södag blir det lite markarbete. Vad som händer resten av veckan har vi inte bestämt ännu... Jaa Emilia, 3 ponnysar! Fixar du detta nu? Såååå klart! Är grymt taggad och peppad inför tävlingssäsongen! Visst är Sessis fin?


Kan nästan höra hur speakerns säger "Emilia Hallman på Princess Light, varsågod och rid"
Jag har en känsla av att detta blir bra. Riktigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback