Sessan

Ponnyn jag skrev om i förrigår var jag och prov red i går och ja. Helt såld på henne! Hon är 5 år och sto, Ett år mindre än Cooper, alltså född 08. Heter Princess light och är en c-ponny. Guuud vad hon kommer bli fin när hon blir färdig! En riktig kanonponny!! Hennes gångarter är ju todiefor. Så vänj er med lilla Sessan här på bloggen :) Hon flyttar till mig redan på fredag och stannar över spårtlovet och sen så kommer hon igen över sommarn.

Sjukt vad tagg jag är nu inför tävlings säsongen! Grymt ul ska det bli. En nystart på Cooper med lågt lågt lågt, och så jobbar vi upp oss! Och Fanny jaa haha lilla Fanny, Skogslunkar ponnyn. Haha aldrig att hon är en skogslunkar ponny! Hon är en gammal tävlingsponny bara och jag tävlar och tränar ju henne oså. 

Jaa nu fick ni en liten uppdatering om vad som komma skall. Tilda sover hos mig på frådag också. kulkul! Men ska ner på stan nu med mami och handla lite :) Justeeee blir ju 14 år på torsdag oxå ja, hehe. 

Just nu som ni kanske ser så är hon ju väääldigt omusklad och uderhals osv.. Men i sommar så, kom igen då lixom ;) 



Kommentarer
Postat av: zuzanna

Så fin hon e ! ;)

Svar: åhh tack så mycket! :)
Emilia Hallman

2013-02-12 @ 20:59:58
URL: http://nattstad.se/ryttarzanna
Postat av: Jezz

Ni kommer ha sååå kul ihop!! <3

Svar: jaaa verkligen!!! Längtar sjukt mycket efter att få höra "Emilia Hallman på Princess Light. Varsågod och rid" :D <3
Emilia Hallman

2013-02-17 @ 08:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback